Stress Test: Η Autobahn GmbH τοποθετεί 24 φορτηγά σε μια ερειπωμένη γέφυρα
- AsfalosTvRadio
- Jun 3, 2024
- 1 min read

Η δοκιμή είναι πάνω από τη μελέτη. Αυτό μάλλον σκέφτηκαν οι μηχανικοί όταν τους ανέθεσαν να εξετάσουν την αξιοπιστία μιας γέφυρας αυτοκινητόδρομου στη Γερμανία ηλικίας άνω των 50 ετών.
Η γέφυρα Moselle Valley Bridge, η οποία εκτείνεται στην κοιλάδα Moselle κοντά στο Koblenz, αποτελεί σημαντικό τμήμα του γερμανικού δικτύου αυτοκινητοδρόμων. Έχει μήκος 935 μέτρα, πλάτος 30,5 μέτρα και φτάνει σε μέγιστο ύψος τα 136 μέτρα πάνω από το έδαφος. Είναι η δεύτερη υψηλότερη γέφυρα αυτοκινητόδρομου στη Γερμανία με ύψος 220 μέτρα μετά τη γέφυρα Kochertal στη Βάδη-Βυρτεμβέργη. Η γέφυρα Moselle Valley Bridge, που χτίστηκε το 1972, μεταφέρει περίπου 37.000 οχήματα κάθε μέρα, από τα οποία το ένα τρίτο είναι φορτηγά.
Τον Φεβρουάριο του 2023, στο πλαίσιο μιας τακτικής δομικής επιθεώρησης, ανακαλύφθηκαν ρωγμές στις ραφές συγκόλλησης στο σώμα της γέφυρας. Η αιτία αυτών των ρωγμών μπορεί να αποδοθεί στην κόπωση των συγκολλημένων χαλύβδινων συνδέσεων, η οποία δημιουργεί σοβαρά δομικά προβλήματα για τη γέφυρα. Ως εκ τούτου, η Autobahn αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια εκτενή κύρια επιθεώρηση. Για να εξεταστούν λεπτομερέστερα οι παραμορφώσεις, πραγματοποιήθηκε ένα μοναδικό πείραμα: 24 φορτηγά σαράντα τόνων οδήγησαν στη μέση της γέφυρας και στάθμευσαν σε τέσσερις σειρές 136 μέτρων πάνω από το Μοζέλα.
Αυτό το πείραμα, στο οποίο τα οχήματα ζύγιζαν συνολικά 960 τόνους, είχε σκοπό να δείξει πώς αλλάζει η χαλύβδινη δομή κάτω από αυτό το φορτίο. Δεδομένου ότι η γέφυρα έχει ανοίγματα έως και 218 μέτρα μεταξύ των προβλήτων και των ακροβαμμάτων, η εμπορευματική κίνηση ειδικότερα έχει μεγάλη επίδραση στις παραμορφώσεις της υπερκατασκευής. Τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής θα ενημερώσουν τις επικείμενες εργασίες επισκευής, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το 2024.
Comments